vrijdag 7 december 2012

Keep calm and let it snow



Ieder seizoen heeft haar charmes, zo ook de winter.
Ja, de winter is koud, guur en donker. Maar de winter is ook warmte, stilte en gezelligheid.
Officieel het seizoen winter nog niet aangebroken, maar de eerste sneeuw is gevallen en meteorologisch gezien is de winter al zes dagen geleden begonnen.

Ik vind de winter altijd wel wat hebben. En dan bedoel ik wel de echte winter met sneeuw, ijs, strakke blauwe lucht, binnen in huis lekker warm de open haard aan (of zoals helaas bij ons het geval is de verwarming) en overal kaarsjes die branden. 

En zeg nou zelf, de winter geeft ons de mooiste plaatjes. En ik ben dol op mooie plaatjes en zoek daar graag het hele internet voor af. Ik heb er weer een paar gevonden voor nu.





En zo mag de winter van mij nog wel even duren, dus...

www.keepcalm-o-matic.co.uk

Veel plezier in de sneeuw iedereen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten